Raven (zpěv, klávesové nástroje, akordeon, programming) (8. 8. 1966 Praha) http://www.facebook.com/Raven.fcbk
Vztah k hudbě ve Vladimírovi probudila matka, která velmi slušně a ráda hrála na klavír, ke slovnímu vyjádření literárně činný otec. Od sedmi let navštěvoval Vladimír hodiny klavíru u prof. Evy Balcarové. Od jedenácti hrál jako samouk na kytaru a začal skládat i první písničky. Poprvé živě vystoupil jako ani ne dvanáctiletý na soutěži Talent 1978 s gymnaziální kapelou svého bratra. Jako teenager hrál střídavě na kytaru a elektrické piáno ve vršovických garážových kapelách Generace a Paradox, od patnácti už vystupoval jako písničkář s vlastním folkovým repertoárem. V sedmnácti krátce hrál s jihočeskou hardrockovou kapelou Hubertus, v čemž mu nadále zabránila blížící se maturita, ovšem na rok se k této spolupráci vrátil ještě v roce 1988. V letech 1986-7 byl pianistou skupiny Krausberry, s níž se také poprvé objevil na oficiální malé desce. Po odchodu z Krausberry založil v roce 1987 Nasycen, který vedl a jako takřka výhradní autor zásoboval repertoárem do rozpadu kapely na sklonku roku 1990. V té době přijal pseudonym Raven a o rok později sólově debutoval prvním albem Bubny a píšťaly. Do současnosti má na svém kontě pět sólových alb a šesté právě dokončuje. Svými písněmi přispěl také na řadu samplerů, jako host se podílel na desítkách nahrávek nejrůznějších interpretů. Pro zpěvačku Báru Basikovou napsal úspěšnou baladu Kristiáne vstávej. Při studiové práci je také hodně vyhledáván jako aranžér a producent. V letech 2005-2010 byl členem skupiny Neřež, s kterou vydal album Slavná věc. V roce 2011 byl jedním z iniciátorů comebacku skupiny Nasycen. Vladimír byl v teenagerovském věku především ovlivněn klasickou hardrockovou muzikou na straně jedné a českým folkem jako Nohavica, Plíhal, Kryl či Merta na straně druhé. Postupně se do popředí jeho posluchačského zájmu začaly dostávat osobnosti jako Peter Gabriel, Sting, či kapely jako U2, Simple Minds, Pink Floyd, což přerostlo ve velmi široký záběr od vážné hudby přes world music až k hudbě vysloveně etnické. Při živých vystoupeních Nasycenu Raven hraje především na digitální piano GEM Pro Mega II, syntezátor Yamaha EX – 5 s dechovým kontrolerem pro ovládání virtuálních dechových nástrojů a akordeon Hohner z roku 1920.
Zdeněk Divoký (kytary, zpěv) (28. 5. 1986 Praha)
Coby syn hráče na lesní roh v České filharmonii navštěvoval Zdeněk už od šesti let hodiny klavíru v LŠU. S nimiž zhruba po třech letech skončil. Jako samouk pak hrál až do šestnácti na klávesové nástroje, které vyměnil za kytaru. S první kapelou Apropos v sedmnácti letech okusil blues a rock, po ní následoval progresivně rockový Symbol. Současně vstupuje do grungeové kapely Teen Movie, hrající převážně cover verze americké skupiny Hole, se kterou nahrává studiové demo. Po jazz and fusion formaci Undergroove se na počátku léta 2011 stává kytaristou krátkodobě působící crossoverové kapely Scratch se zpěvačkou Adrianou Pítrovou. V téže době vstupuje rovněž do řad skupiny Nasycen. Od vážné hudby a FM popu se Zdeněk postupně proposlouchal přes Metallicu, Limp Bizkit či Pražský výběr k progresivně rockovým kapelám jako Pain of Salvation či Dream Theater, u kterých ale jeho hudební objevování zdaleka nekončí. V Nasycenu hraje Zdeněk především na zakázkově stavěnou elektrickou kytaru od Jiřího Mázla a používá aparaturu Engl a Mesa Boogie.
Ilja Kučera ml (basová kytara) (23. 6. 1962 Praha) http://www.iljakucera.cz
Vyšel ze stejného, hudebně-slovesného rodinného prostředí jako bratr Vladimír a stejně jako on navštěvoval od šesti let hodiny klavíru u prof. Evy Balcarové. Ovšem s naprosto mizivým úspěchem. Jako samouk začal ve čtrnácti hrát na kytaru, v šestnácti pak na baskytaru. Po působení v gymnaziální kapele Hercules a několika garážových vršovických formací se stal v roce 1982 spoluzakladatelem jihočesko-pražské rockové skupiny Hubertus, z níž v roce 1990 vznikla alternativně-rocková formace LeDen. Po zániku skupiny LeDen a krátkodobém comebacku Hubertusu počátkem 90. let, ukončil aktivní hudební činnost, věnoval se výhradně hudební publicistice, novinářské a literární práci. V průběhu posledních let se příležitostně objevil na několika charitativních koncertech a natočil jako host basové party na debutové album pražské folkrockové skupiny Tichá Šárka. K hudbě se naplno vrátil až s comebackem Nasycenu. Jako posluchač vyrostl Ilja na klasickém hardrocku 70.let od něhož se přes kapely jako Jethro Tull, Rush a osobnosti typu Petera Gabriela a Stinga dobral k velmi širokému hudebnímu spektru, které ho teď zajímá a do kterého se vejde hudba od folklóru, jazzu a klasiky po progresivní rock a alternativu. V Nasycenu hraje na baskytaru jazzbass Ibanez a používá aparaturu Gallien Krueger a MarkBass.
Jan Kubánek (bicí) (14. 8. 1971 Karlovy Vary)
Po nesplněných snech rodičů, které vedly přes několik lekcí violoncella a čtyřleté martyrium za pianinem, okusil první slasti rytmu za zlatými Amátkami – soupravou svého strýce Františka. První opravdovou kapelou byl na konci 80. let liberecký hard rockový Krakonosh. V úvodu devadesátých let působil v ambiciózní kapele Horrocks, která se věnovala technicky náročnému speed/thrash/metalu. V roce 1996 stojí u zrodu jablonecko-liberecké kapely Hush, se kterou nahrál několik EP a 6 alb a působí v ní dodnes. Bubnuje i v řadě dalších projektů – např. dylanovsky střiženém Hulapopu, ve folk-rockovém triu Markéty Nikendey. Rád si dopřeje i netradiční záskok za bicími (Těla, Lunetic). Od mladých let poslouchá a miluje široké spektrum muziky, vždy ale nejvíce tíhne k bigbítu a hard-rocku. V posledních letech obdivuje skandinávský jazz, má rád barokní klasiku a prog rock. V kapele jedniný přespolní – Liberečák. Hraje na bicí soupravy značek Sakae a Natal, činely jsou od výrobců Bosphorus, Diril a Agean, paličky z dílny Pellwood.